ارزان ترین هتل های مشهد
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در خیابان امام رضا 6 با فاصله کم تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

این هتل سه ستاره دارای امکاناتی خوب با قیمتی مناسب است، همچنین با حضور پرسنل آموزش دیده آماده میزبانانی از زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) هستند. از مزایای هتل جواهری مشهد میتوان به مسافت کوتاه به مراکز خريد و فرودگاه نیز اشاره کرد. هتل جواهری مشهد با 193 تخت و 54 واحد در مرکز شهر و در جوار حرم مطهر آماده پذیرائی از میهمانان تور مشهدمیباشد.

در هتل جواهری مشهد با قیمتی خوب، بهترین خدمات برای میهمانان تور مشهد ارائه  میشود ،  از جمله امکانات رفاهی و ورزشی این هتل : " سوئیت - اتاق های 1 و 2 تخته با سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس‌، رستوران (با بهترین غذاهای ایرانی) ، اینترنت، پارکینگ، تلفن، TV (ماهواره) ،جکوزی، لباس‌شویی‌ و خشکشویی، سالن بدن‌سازی، سالن ورزشی، صرافی، صندوق امانات، کافی شاپ برای مسافران  تور مشهد میباشد. همچنین با  وجود سرویس به حرم و تاکسی سرویس و فروشگاه، اقامتگاهی کامل را برای مسافران تور مشهد ایجاد کرده است. 

 

 

هتل صادقیه مشهد

sadeghiyeh1.jpg

هتل صادقیه مشهد که از جمله هتل های 3 ستاره مشهد می باشد،در سال 1385 ،در فاصله‌ای کمتر از ۳۰۰ متر از حرم مطهر امام رضا و در کوچه آیت الله خامنه‌ای مشهد افتتاح گردید. این هتل یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به حرم مطهر امام رضا می‌باشد. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور مشهد می باشد.

sadeghiyeh3.jpg

sadeghiyeh4.jpg

هتل صادقیه مشهد 4000 متر زیر بنا و نیز 39 اتاق و آپارتمان یک خوابه دارد که دارای امکاناتی همچون یخچال ، تلویزیون،شبکه های ماهواره ای (مخصوص میهمانان خارجی) ، تلفن و سیستم سرمایشو گرمایش مرکزی و سرویس بهداشتی می باشند.این هتل همچنین دارای دو سالن مجزا با ظرفیت 80 نفر مجهز به سیستم صوتی، جهت برپایی همایش ها و مراسم مذهبی مسافران تور مشهد می باشد.

sadeghiyeh2.jpg

امکانات هتل صادقیه مشهد:

سوئیت، رستوران، اینترنت،صندوق امانات مرکزی، کتابخانه،پارکینگ سرپوشیده، تاکسی سرویس،تلفن، تلویزیون و سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی،نمازخانه، لابی، کافی شاپ و...از امکانات هتل صادقیه مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند. همچنین این هتل دارای یک رستوران بزرگ با ظرفیت پذیرائی از 150 نفر در هر نوبت می باشد. استفاده از اینترنت پر سرعت بیسیم هم در اکثر قسمتهای هتلمهیاست.

sadeghiyeh5.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فرهنگ و هنر مشهد

farhangohonar1.jpg

هتل فرهنگ و هنر مشهد یکی از هتلهای 3 ستاره  می‌باشد که در در سال 1391 و خیابان رازی مشهد بنا شده است. این هتل در مرکز شهر واقع شده که تا حرمامام رضا و مراکز خرید و دیدنی مشهد فاصله کوتاهی دارد.رستوران هتل در طبقه همکف و کافی شاپ آن در لابی هتل قرار گرفته است.هتل فرهنگ و هنر با پرسنلی مجرب و با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد می باشد.

farhangohonar2.jpg

هتل فرهنگ و هنر مشهد دارای شش طبقه شامل 76 باب اتاق و سوئیت و  با ظرفیت حداکثر ۲۰۰ نفر، همراه با کلیه امکانات رفاهی و بهداشتی می باشد.اتاق های هتل نیز شامل  اتاق های معمولی یک ، دو و سه تخته ، اتاق های VIP دو و سه تخته و سوئیت ها می باشند.از جمله امکانات داخلی اتاق ها نیز می توان به  تلویزیون LCD ، تلفن داخلی ، یخچال ، مبلمان ، دراور ، قفل درب کارتی ، کمد لباس ، ظروف پذیرایی ، اشپزخانه ، حمام ، سرویس فرنگی و ایرانی اشاره کرد که باعث اقامت خوب و راحت برای مسافران تور مشهد شده است.

farhangohonar3.jpg

farhangohonar5.jpg

امکانات هتل فرهنگ و هنر مشهد:

یخچال، تلویزیون، سوئیت، پارکینگ، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی،صندوق امانات، رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی، ویدئوی مرکزی، تلفن مستقیم، تهویه مطبوع و...از جمله امکانات هتل فرهنگ و هنر مشهد می باشند که برای میهمانان تور مشهد مهیا شده است.

farhangohonar4.JPG

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل افسون مشهد

afsoon1.jpg

هتل افسون مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد است که در خیابان امام رضا واقع شده و فاصله نزدیکی با حرم امام رضا (ع) دارد به طوری که زائران گرامی تور مشهد با 7 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مطهر برسند.این هتل با فرودگاه و راه آهن حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

 afsoon3.jpg

هتل افسون مشهد ۱۵ واحد آپارتمان مجهز دارد که  شامل ۵ سوییت و ۱۰ آپارتمان یک خوابه است و هرکدام دارای امکاناتی نظیر یخچال، کولر ، سیستم گرمایشی ، تلویزیون و تلفن، ‏تخت ، خوشخواب و پتوی طرح گلبافت، ملحفه و... می باشند.کادر خدماتی مجرب هتل افسون مشهد، آماده ارائه خدمات  24 ساعته به میهمانان تور مشهد می باشد.

afsoon2.jpg

امکانات رفاهی هتل افسون مشهد:

لابی,رستوران,کافیشاپ,روم سرویس کامل,سیستم گرمایشی,کولر,اتاق های نورگیر,پارکینگ سرپوشیده,آسانسور,تاکسی سرویس,صبحانه بوفه(سلف سرویس) و ناهار و شام به صورت منو انتخابی و...از جمله امکانات این هتل آپارتمان می باشد که مسافران تور مشهد می توانند از آنها استفاده نمایند.

afsoon4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل نیلگون مشهد

nilgoon1.jpg

هتل نیلگون مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،در خیابان هفده شهریور واقع شده و فاصله آن تا راه آهن 20 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد.همچنین مسافران تور مشهد می توانند با 20 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی برسند.البته لازم به ذکر است برای رفاه حال زائران عزیز، هتل نیلگون مشهد 3 سرویس رایگان به حرم را در هر روز مهیا کرده است.این هتل به بازارها و مرکز شهر نیز بسیار نزدیک می باشد.

nilgoon2.jpg

هتل نیلگون مشهد دارای ۲۵واحد در 5 طبقه است که شامل ۲۰ واحد تک خوابه و ۵ واحد سوئیت به صورت تخت و کاناپ می باشد.این اتاق ها دارای امکاناتی همچون  میز غذا خوری، تلویزیون، ماهواره ،تلفن،سرویس چای و...می باشد که میهمانان تور مشهد می توانند اقامت خوبی را در محیطی آرام و دلنشین تجربه نمایند.هتل نیلگون مشهد رستوران ندارد و بنابراین صبحانه ، ناهار و شام در اتاق سرو می شود. فولبرد شامل صبحانه بوفه، نهاربا 5 منوی انتخابی و شام نیز با 5 منوی انتخابی و به صورت خوراک می باشد. 

nilgoon3.jpg

nilgoon4.jpg

امکانات و خدمات هتل نیلگون مشهد:

از جمله امکانات رفاهی هتل نیلگون مشهد می توان به :آسانسور، پارکینگ،اینترنت ، پکیج تهویه،صبحانه سلف سرویس، تاکسی سرویس،روم سرویس‌ ،لاندری با امکانات کامل ،لابی با فضای مناسب،سالن بدن‌سازی،سالن ورزشی،سونا،جکوزی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشک شویی،صرافی،صندوق امانات و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با استفاده از این امکانات سفر آرام و راحتی را تجربه نمایند.

nilgoon5.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

 

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,ارزانترین هتل های مشهد, مناسب ترین هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: